• Centar za podršku korisnicima

    Naša ekipa je dostupna svaki radni dan od 8:00 i 16:30. Zahtjev za podršku možete poslati po mailu, sa kratkim opisom problema ili na naš info telefon.

    Zahtjev za podršku
  • Prednosti ugovora o održavanju

    • Prioriterno rješavanje poteškoća u dogovorenom vremenskom periodu
    • Besplatni preventivni pregledi
    • Besplatna tehnička podrška
    • Popusti za nove verzije softvera i opreme
    • Popusti za usluge održavanja
    • Produžena garancija

    Ako nemate ugovor o održavanju, lako se možete pretplatiti na našim stranicama za pomoć korisnicima ili na dario.radosevic@spica.com

    Preuzmi
  • Često postavljena pitanja

    Imate problem sa našom opremom? Ovdje možete pronaći informacije i odgovore na vaše najčešće upite.

    FAQ
  • Upute za korištenje

    Ako želite da vam pošaljemo uputstva za korištenje opreme, ili neku drugu dokumentaciju kontaktirajte nas na ba_info@spica.com 

    Podrška obrazac
  • Remote porška korisnicima

    Kako bi lakše i brže odgovorili na vaše zahtjeve za podršku, koristimo repote podršku za povezivanje. Ako koristite Team Viewer ili neki drugi program, možete nam javiti detalje kako se povezati na ba_info@spica.com

Kontakt

Podrška
+387 33 765 286
ba_support@spica.com
Kontakt