Choose languageLanguage

Kako vam možemo pomoći?

Problemi u radu sistema i pad sistema događaji su nepredvidive i neželjene prirode. Iako do takvih neželjenih situacija ne dolazi često, ipak je potrebno pripremiti se za takve scenarije i, ukoliko je moguće, spriječiti neželjene posljedice. Osigurajte si prednost pri odazivu jer je brza reakcija ključna za uspješno upravljanje bilo kojim incidentom. 

Špica podrška

Pomoć na svakom koraku

Naši stručnjaci na raspolaganju su vam svaki radni dan od 8:00h do 16:30h. Moguće je sklopiti Ugovor o održavanju sistema koji Vam, između ostalog, daje pravo na prioritetnu podršku.

Udaljena pomoć korisnicima

U cilju što brže reakcije, pružanja pomoći našim korisnicima i otklanjanju problema, naši stručnjaci spojit će se na računar korisnika.

Zatražite udaljenu podršku
Dokumenti vezani za podršku

Pogledajte Opće uvjete ugovora o održavanju, cjenik usluga, obrazac e-računa i izjavu o garanciji.

Preuzmite dokumente
Usluge servisa

Slobodno nam se obratite za više informacija vezano za usluge servisa na ba_support@spica.com ili na broj telefona +387 33 765 286.

Zahtjev za podršku

Postojeći korisnici Time&Space sistema mogu jednostavno zatražiti zahtjev za podršku putem našeg Korisničkog portala. Na portalu možete pratiti stanje zahtjeva za podrškom te imate uvid u historiju zahtjeva.

Pošaljite Zahtjev za podrškom!
ISTRAŽIVANJE – ZADOVOLJSTVO USLUGAMA PRUŽANJA TEHNIČKE PODRŠKE

Što naši korisnici misle o nama?

Zadovoljstvo naših korisnika tehničkom podrškom mjerimo od 2013. Dobili smo više od 2.300 odgovora, mišljenja i prijedloga za poboljšanje. 

Korisnika zadovoljnih vremenom odziva tehnične podrške 93%
Korisnika je zadovoljno radom i pristupom naših djelatnika 97%
Korisnika je zadovoljno brzinom otklanjanja problema 92%

Što kažu naši korisnici?

Uvijek rješavamo probleme brzo i bez nepotrebnog odugovlačenja, hvala vam!


Lučka Miklič

Slovenska filharmonija