Choose languageLanguage

Više od 400 uspješnih instalacija Time&Space sistema u Bosni i Hercegovini

Evidencija radnog vremena putem mobitela
Mobilnost

Evidencija radnog vremena putem mobitela

Mobitel je neophodan alat za sve koji teže većoj radnoj učinkovitosti te jednostavnim i sigurnim procesima. Mnoge radne aktivnosti mogu se obaviti, zahvaljujući upotrebi mobitela, bilo kada i bilo gdje, bez obzira na vrijeme i mjesto rada. Time&Space sistem daje mogućnost sigurnog ulaska i izlaska iz zgrade i prostorija putem mobitela, ali i niz drugih mogućnosti u segmentu evidencije radnog vremena. 
Spica Mobile Time
Mobilna aplikacija Spica Mobile Time daje Vam mogućnost da, pomoću mobitela ili tableta, evidentirate svoj dolazak i odlazak, podnesete zahtjev za odsustvo s radnog mjesta i pregledate iskorištene i preostale dane godišnjeg odmora. Zahvaljujući ovoj mogućnosti, nije potrebno fizički dolaziti u kancelariju samo radi evidencije radnog vremena. 
HID Mobile Access
HID Mobile Acces aplikacija integrisana je s Time&Space sistemom. Mogućnost ulaska u zgradu ili prostoriju omogućava se laganim zamahom mobitela u blizini uređaja. Fizička sigurnosti osigurana je uz pomoć jedinstvene šifre koju unosite u mobilni telefon. 
Cjelovito rješenje evidencije radnog vremena
Time&Space

Cjelovito rješenje evidencije radnog vremena

Evidencija radnog vremena kakvu omogućuje Time&Space sistem temelj je za upravljanje složenim poslovnim i kadrovskim procesima. Precizna evidencija radnog vremena osnova je za sveobuhvatno planiranje i upravljanje radnim vremenom, odsutnostima zaposlenika te pripremu podataka za obračun plata zaposlenika. 
Upravljanje odsutnostima zaposlenika
Najava i odobrenje odsutnosti putem aplikacije. Modul Approval Workflow skraćuje postupak davanja i odobrenja različitih zahtjeva (primjerice, zahtjeva za godišnji odmor, za rad od kuće, slobodne dane i sl.). Odobrenje je moguće provesti na više razina (ovisno o organizaciji), a moguće je odabrati i dodatne odobravatelje kako bi se ubrzao postupak odlučivanja.
Planiranje radnog vremena
Modul Dynamic Scheduling omogućava jednostavno planiranje i organizaciju rada. Definirani parametri, usklađeni s radnim zakonodavstvom, znatno olakšavaju posao i smanjuju troškove. 
Obračun plata
Modul Payrol Integration Framework (PIF) veza je između evidencije radnog vremena i sistema za obračun plata. Modul obrađuje podatke prikupljene u Time&Space sistemu u skladu s unaprijed definisanim parametrima. Na taj način, znatno se ubrzava proces obračuna plaet i ostaje više vremena za obavljanje ostalih radnih aktivnosti. 
Poslovna analitika
Izvještaji koja se mogu generisati u Time&Space sistemu, nezaobilazni su resurs za menadžment i rukovodioce koji trebaju pouzdane podatke o svojim zaposlenicima na temelju kojih donose daljnje odluke. Izvještaji mogu pomoći za lakši uvid u kršenja koja su povezana s radnim vremenom te za upravljanje i uvid u različite odsutnosti i prekovremeni rad zaposlenika. 
Putni nalozi
Modul Putni nalozi olakšava pripremu putnih naloga podnositeljima zahtjeva, odobravateljima te računovodstvu. Cijeli postupak, od otvaranja putnog naloga do pripreme isplate i naloga za plaćanje, možete odraditi u aplikaciji ili putem mobitela. Sve obavijesti koje su vezane za podneseni zahtjev stižu putem e-maila i na taj način se postiže pravovremena obavijest. 
Napredna integracija
Svjesni različitosti poslovnih sistema, nastojimo prilagoditi sistem što je više moguće Vašem poslovnom okruženju. U tu svrhu, razvili smo rješenja koja povezuju Time&Space sistem s poslovnim informacijskim sustavima i računovodstvenim programima kao što su SAP, Navision, Pantheon, Vasco i mnogi drugi, što dokazuju i certifikati koje imamo na tom području. 
Tehnologija

Evidencija radnog vremena u oblaku

Spasite zapise o radnom vremenu o oblaku: Firmi koja traži jednostavnija rješenja za evidenciju radnog vremena, dobro će doći opcije u cloud-u. Cloud rješenja za evidenciju radnog vremena ne zahtijevaju velika početna ulaganja, brzo se implementiraju, a sistem se redovno ažurira i održava. Za sve organizacije koje trebaju jednostavno, učinkovito i pouzdano rješenje, razvili smo sistem AllHours i MyHours koji Vam omogućava upravljanje radnim vremenom prema projektima. 

Jednostavna evidencija radnog vremena na više lokacija

Jednostavna evidencija radnog vremena na više lokacija

Web aplikacija All Hours omogućava evidenciju radnog vremena putem mobitela i podsjeća zaposlenika da evidentira svoj dolazak, pauzu ili odlazak s radnog mjesta. Lokacija svakog zaposlenika određuje se na temelju GPS koordinata, a svaka registracija sadrži podatke o lokaciji s koje je prijava zabilježena. Na taj način osigurava se pouzdana evidencija radnog vremena.

Transparentno upravljanje radnim vremenom na projektima

Transparentno upravljanje radnim vremenom na projektima

Web aplikacija My Hours alat je za praćenje radnog vremena prema projektima. Moguće je pratiti koliko je vremena utrošeno, od strane pojedinog zaposlenika, na pojedinom projektu ili dijelu projekta. Prednost je što je cijela aplikacija cloud rješenje i omogućava jednostavno prijavljivanje svih sudionika na projektu. Moguće je postaviti i različite metode izračunavanja utrošenog vremena i kreirati izvještaja po različitim kriterijima. 

Zašto smo odličan izbor?

30+
godina iskustva
1.000.000+
korisnika
30+
država u kojima se koristi Time&Space sistem
2.500+
instalacija Time&Space sistema
Oprema

Registracijski terminali

Svojim dizajnom terminali pružaju jednostavno, elegantno i pristupačan korisnički interfejs za evidenciju radnog vremena.

Zone Touch

Zone Touch

Zone Touch registracijski je terminal s Linux operacijskim sistemom i podržava većinu tehnologija RFID kartica. Moguće je dodati i Zone Doore kako bi se ostvarila mogućnost upravljanja kontrolom pristupa.

Preuzmite brošuru
Android Time Terminal

Android Time Terminal

Terminal Famoco MATT prijenosni je Android registracijski terminal koji se povezuje na ostale mobilne uređaje putem NFC tehnologije. Osobito je pogodan na lokacijama gdje je potrebna privremena evidencija te na lokacijama s malim brojem zaposlenih.

Preuzmite brošuru
TBS terminali

TBS terminali

TBS biometrijski terminali omogućava registraciju putem kartice, PIN-a ili otiska prsta. Terminali 3D serije mogu očitati otiske prsta bez kontakta. Ove terminale odlikuje visoka izdržljivost kućišta i zato su pogodni i za vanjsku upotrebu. 

Preuzmite brošuru
Terminali Idemia Sigma

Terminali Idemia Sigma

IP65 registracijski terminal s tipkovnicom koji podržava većinu tehnologija RFID kartica. Posebno je pogodan za industrijska okruženja. Kontrola pristupa omogućena je kroz dodatni Zone Door I/O modul.

Preuzmite brošuru

Što možemo učiniti za Vas?

Svaka organizacije je jedinstvena i ima različite potrebe i zahtjeve. Zajedno možemo pronaći pravo rješenje koje će Vam pomoći ostvariti ciljeve i to u okviru Vaših financijskih okvira.