Choose languageLanguage

Naši korisnici

Registrujte radno vrijeme

Registrujte radno vrijeme

Bilo gdje i bilo kada. Putem mobilne aplikacije, interneta ili terminala. Automatizujte bilježenje prisutnosti i omogućite lakši obračun plata.  

  • ograničenje registracije prema korisniku i lokaciji  
  • beskontaktna registracija telefonom putem Bluetooth signala 
  • osiguran uvid u dolaske/odlaske zaposlenika 
  • predaja zahtjeva za odsustvo na daljinu 
Pratite prisutnost zaposlenika

Pratite prisutnost zaposlenika

Osigurajte pregled prisutnosti svojih zaposlenika u stvarnom vremenu. Budući da je svaka registracija opremljena GPS koordinatama, uvijek imate uvid u lokacije svojih zaposlenika. 

  • ko je u uredu, a ko radi od kuće 
  • ko kasni, a ko opravdano izostaje 
  • vrijeme i mjesto posljednje registracije 
  • uvid u prisutnost u stvarnom vremenu 
Obračunavajte plate

Obračunavajte plate

Primajte sve podatke potrebne za pripremu plata. Aplikacija će automatski izračunati radno vrijeme, dodatke i izostanke. Na početku korištenja aplikacije, postavite najrazličitije postavke za izračunavanje radnog vremena (npr. prekovremeni rad, bolovanje, pauze). 

  • odaberite unaprijed zadane postavke za obračun ili odredite vlastite 
  • prilagodite postavke na razini cijele kompanije, grupe ili specifičnosti pojedinca
  • prenesite automatski obračun u svoj program plaćanja:
Pratite izostanke

Pratite izostanke

Evidentirajte godišnje odmore, slobodne dane, praznike, bolovanja i svaki drugi izostanak. Sve zahtjeve za odsutnost odobravaju voditelji odjela. Uz aplikaciju All Hours, slanje i potvrđivanje zahtjeva brže je i fleksibilnije. 

  • slanje i potvrđivanje odsustva putem aplikacije 
  • jednostavno potvrđivanje zahtjeva za izostanak s posla  
  • prilagodljiva hijerarhija odgovornosti za potvrđivanje  
  • jasno informiranje o statusu zahtjeva 
  • automatski obračun plate s obzirom na izostanke 
  • učinkovito planiranje rada uz pomoć kalendara svih izostanaka   
Analizirajte i kreirajte izvještaje

Analizirajte i kreirajte izvještaje

Upravljajte procesom rada uz pomoć ključnih izvještaja. Pratite registraciju, otkrijte obrasce rada i obračunajte plate. Uz pomoć prilagođenih izvještaja upravljajte administracijom, optimizirajte procese i poboljšajte produktivnost. 

  • saldo sati 
  • revizijski trag 
  • izvještaj za obračun plata 
  • izvještaj o registraciji, odsutnosti i izmjenama 
  • dnevni, sedmičnii i mjesečni pregled 
  • formati: PDF, Excel, CSV, TSF  
Prepustite praćenje registracijskom terminalu

Prepustite praćenje registracijskom terminalu

Zone Touch terminali za registraciju radnog vremena rade za Vas. Odlikuju se kompaktnim i profinjenim dizajnom te predstavljaju jednostavno, elegantno i cjenovno pristupačno korisnički interfejs za Vaše zaposlenike. 

  • registracija na terminalu s karticom 
  • podešavanje registracijskih događaja ovisno o potrebama 
  • ispis stanja sati 

nesmetana upotreba čak i u slučaju prekida internetske veze 

Iskustava naših klijenata

„Sviđa mi se jer je sve na jednom mjestu. Pregled sati, svih izostanaka... možete bilježiti rad od kuće, što je kod nas uobičajena praksa. Rješenje All Hours jednostavno je za korištenje – pri dolasku pritisnete jedan gumb, a pri odlasku drugi. I to je sve. Bez nepotrebnih funkcija koje ne upotrebljavate.” 

Nastja Kramer Pesek

Suosnivateljica internetske trgovine Malinca (www.malinca.si)  

„Uz pomoć usluge All Hours jednostavno smo riješili registraciju radnog vremena. To nam je omogućilo bolji pregled radnih sati te lakši i iznad svega brži obračun prekovremenih sati, popodnevnog rada i bolovanja. Vrlo smo zadovoljni uslugom.” 

Jure Gačnik

dr. dent. med

Specijalist oralne kirurgije 

Zobozdravstveni center Tredent, d.o.o. 


„All Hours aplikacija izvrsno je rješenje za manje i veće tvrtke. Jednostavno i povoljno rješenje za upisivanje i izračun radnog vremena. U našoj su tvrtki zaposlenici aplikaciju dobro prihvatili i brzo je usvojili.” 

Tomaž Pipp

Direktor / founder & general manager 

ČILI PIPP d.o.o. 


"Uz program All Hours u prvom smo redu pojednostavili evidenciju prekovremenih sati i korištenja godišnjih odmora. Također nam olakšava obračun plaća, jer nam izvoz podataka nudi sve što nam je potrebno.” 

Matic Hren

Country Manager 

DEKRA  d.o.o. 


„Evidentiramo sve što nam nudi All Hours: dolaske, odlaske, vrijeme ručka, službene izlaske, prekovremeni rad, bolovanja i godišnje odmore. Program koristimo u potpunosti i s njime smo vrlo zadovoljni.” 

Živa Cotič Bizjak

Kadrovska služba | KingsBox 

„U Luci Split vrlo smo zadovoljni s All Hours. Implementacija je prošla bez problema i u svega nekoliko dana naš je sustav s više od 100 zaposlenika bio spreman za rad. Većina naših zaposlenika upotrebljava mobilnu aplikaciju za registraciju, ali za one koji ne koriste mobilne telefone, vremenski terminali smješteni su na 2 lokacije unutar tvrtke, putem kojih se mogu na vrijeme prijaviti pomoću RFID kartice. Velika prednost za rukovodstvo tvrtke su i podaci u stvarnom vremenu koji našem timu za obračun plaća pomažu smanjiti potrebno vrijeme za izračun. Također, zaposlenici imaju pristup podacima o prisutnosti i odsutnosti, kao i zahtjevima za izostanke s posla korištenjem All Hours mobilne aplikacije.”  

Alen Vrbar

Director of Service Operations at Port of Split / Luka d.d. Split

Cijene

SPICA All Hours je fleksibilno i jednostavno rješenje za evidenciju radnog vremena i prisustva. Kombinacija registracije putem terminala, mobilne i web aplikacije nudi fleksibilno rješenje za mala, srednja i velika preduzeća.

3,5 € 

po korisniku mjesečno, 

naplaćuje se mjesečno

Glavne karakteristike

  • Planiranje radnog vremena
  • Registracija radnog vremena
  • Evidencija radnog vremena
  • Evidencija prisustva
  • Upravljanje odsustvima
  • Praćenje prekovremenih sati
  • Fleksibilni izvozi podataka za automatski obračun plata
  • Prilagodljiva pravila za obračun evidencije
  • Praćenje prisutnosti u realnom vremenu

Fleksibilne opcije evidencije radnog vremena

  • Mobilna aplikacija
  • Web aplikacija
  • Terminali za registraciju
  • Geolokacija
  • Geofencing
  • Bluetooth beaconi
  • Prilagodljiva pravila i ograničenja registracije radnog vremena

Integracije

  • Prilagodljivi izvještaji i izvozi
  • Moćna analitika
  • Jednostavna integracija sa vanjskim sistemima
  • REST API
Isprobajte besplatno

> Nije potrebna kreditna kartica 

> Otkažite u bilo kojem trenutku

3,0 € 

po korisniku mjesečno, 

naplaćuje se godišnje

Glavne karakteristike

  • Planiranje radnog vremena
  • Registracija radnog vremena
  • Evidencija radnog vremena
  • Evidencija prisustva
  • Upravljanje odsustvima
  • Praćenje prekovremenih sati
  • Fleksibilni izvozi podataka za automatski obračun plata
  • Prilagodljiva pravila za obračun evidencije
  • Praćenje prisutnosti u realnom vremenu

Fleksibilne opcije evidencije radnog vremena

  • Mobilna aplikacija
  • Web aplikacija
  • Terminali za registraciju
  • Geolokacija
  • Geofencing
  • Bluetooth beaconi
  • Prilagodljiva pravila i ograničenja registracije radnog vremena

Integracije

  • Prilagodljivi izvještaji i izvozi
  • Moćna analitika
  • Jednostavna integracija sa vanjskim sistemima
  • REST API
Isprobajte besplatno

> Nije potrebna kreditna kartica 

> Otkažite u bilo kojem trenutku

Često postavljana pitanja o cijenama

Uštedite novac i resurse.
Testirajte All Hours besplatno!

Iskoristite besplatno probno razdoblje od 14 dana i provjerite koliko Vam aplikacija zaista može pomoći u svakodnevnom radu!
Nije potrebno unositi broj kartice, a testiranje možete prekinuti u bilo kojem trenutku.