Bilo gdje i bilo kada. Putem mobilne aplikacije, interneta ili terminala. Automatizujte bilježenje prisutnosti i omogućite lakši obračun plata.
Osigurajte pregled prisutnosti svojih zaposlenika u stvarnom vremenu. Budući da je svaka registracija opremljena GPS koordinatama, uvijek imate uvid u lokacije svojih zaposlenika.
Primajte sve podatke potrebne za pripremu plata. Aplikacija će automatski izračunati radno vrijeme, dodatke i izostanke. Na početku korištenja aplikacije, postavite najrazličitije postavke za izračunavanje radnog vremena (npr. prekovremeni rad, bolovanje, pauze).
Evidentirajte godišnje odmore, slobodne dane, praznike, bolovanja i svaki drugi izostanak. Sve zahtjeve za odsutnost odobravaju voditelji odjela. Uz aplikaciju All Hours, slanje i potvrđivanje zahtjeva brže je i fleksibilnije.
Upravljajte procesom rada uz pomoć ključnih izvještaja. Pratite registraciju, otkrijte obrasce rada i obračunajte plate. Uz pomoć prilagođenih izvještaja upravljajte administracijom, optimizirajte procese i poboljšajte produktivnost.
Zone Touch terminali za registraciju radnog vremena rade za Vas. Odlikuju se kompaktnim i profinjenim dizajnom te predstavljaju jednostavno, elegantno i cjenovno pristupačno korisnički interfejs za Vaše zaposlenike.
nesmetana upotreba čak i u slučaju prekida internetske veze
„Sviđa mi se jer je sve na jednom mjestu. Pregled sati, svih izostanaka... možete bilježiti rad od kuće, što je kod nas uobičajena praksa. Rješenje All Hours jednostavno je za korištenje – pri dolasku pritisnete jedan gumb, a pri odlasku drugi. I to je sve. Bez nepotrebnih funkcija koje ne upotrebljavate.”
„Uz pomoć usluge All Hours jednostavno smo riješili registraciju radnog vremena. To nam je omogućilo bolji pregled radnih sati te lakši i iznad svega brži obračun prekovremenih sati, popodnevnog rada i bolovanja. Vrlo smo zadovoljni uslugom.”
„All Hours aplikacija izvrsno je rješenje za manje i veće tvrtke. Jednostavno i povoljno rješenje za upisivanje i izračun radnog vremena. U našoj su tvrtki zaposlenici aplikaciju dobro prihvatili i brzo je usvojili.”
"Uz program All Hours u prvom smo redu pojednostavili evidenciju prekovremenih sati i korištenja godišnjih odmora. Također nam olakšava obračun plaća, jer nam izvoz podataka nudi sve što nam je potrebno.”
„Evidentiramo sve što nam nudi All Hours: dolaske, odlaske, vrijeme ručka, službene izlaske, prekovremeni rad, bolovanja i godišnje odmore. Program koristimo u potpunosti i s njime smo vrlo zadovoljni.”
„U Luci Split vrlo smo zadovoljni s All Hours. Implementacija je prošla bez problema i u svega nekoliko dana naš je sustav s više od 100 zaposlenika bio spreman za rad. Većina naših zaposlenika upotrebljava mobilnu aplikaciju za registraciju, ali za one koji ne koriste mobilne telefone, vremenski terminali smješteni su na 2 lokacije unutar tvrtke, putem kojih se mogu na vrijeme prijaviti pomoću RFID kartice. Velika prednost za rukovodstvo tvrtke su i podaci u stvarnom vremenu koji našem timu za obračun plaća pomažu smanjiti potrebno vrijeme za izračun. Također, zaposlenici imaju pristup podacima o prisutnosti i odsutnosti, kao i zahtjevima za izostanke s posla korištenjem All Hours mobilne aplikacije.”
SPICA All Hours je fleksibilno i jednostavno rješenje za evidenciju radnog vremena i prisustva. Kombinacija registracije putem terminala, mobilne i web aplikacije nudi fleksibilno rješenje za mala, srednja i velika preduzeća.
> Nije potrebna kreditna kartica
> Otkažite u bilo kojem trenutku
> Nije potrebna kreditna kartica
> Otkažite u bilo kojem trenutku
Pretplata uključuje korištenje SPICA All Hours za odabrani broj korisnika. Ne uključuje poštarinu, održavanje, hardver (terminali za registraciju radnog vremena), kupovinu ID kartica ili implementaciju sistema.
Mobilna aplikacija ne prati zaposlene, već samo evidentira lokaciju kad korisnik želi registrovati dolazak ili odlazak. Prilikom registracije aplikacija evidentira odabrani događaj (dolazak/odlazak) te vrijeme i trenutnu lokaciju (samo ako su primijenjena takva pravila). Nakon registracije aplikacija ne prikuplja niti ne prati druge podatke.
Ne postoji fizičko ograničenje broja zaposlenih. Nadalje, SPICA All Hours može podijeliti zaposlene u različite timove sa sopstvenim ulogama, na primjer, na administratore i menadžere.
Naplata za SPICA All Hours se zasniva na broju korisnika u trenutku kada se pređe na plaćenu pretplatu.
Sljedeće naknade izračunavaju se u svakom obračunskom ciklusu (mjesečno ili godišnje) na osnovu broja korisnika iz prethodnog perioda.
Možete odabrati plaćanje kreditnom karticom ili bankovnim transferom, uz opciju mjesečne ili godišnje pretplate. Godišnje pretplate automatski ostvaruju popust od 14 %.
Ako se na godišnje pretplate dodaju dodatni korisnici (u toku samog perioda pretplate), to će generisati proporcionalne troškove, koji će biti naplaćeni putem dodatnog računa.
Napomena: cijena za klijente s manje od pet korisnika ista je kao i za pet korisnika.
Mjesečna pretplata: Dodavanjem korisnika novi ukupan broj korisnika naplaćuje se sljedećeg mjeseca.
Uklanjanje korisnika funkcioniše na isti način, novi manji iznos naplaćuje se sljedećeg mjeseca. Uvijek se naplaćuje maksimalan broj korisnika u mjesecu bez obzira na to kada su dodani tokom mjeseca.
Godišnja pretplata: Ako tokom godišnje pretplate dodate dodatne korisnike, dobićete dodatni račun nakon što se dostigne prag od 150 €. Naknada je proporcionalna i uzima u obzir ono što ste već platili i koliko će novi korisnici koštati do kraja obračunskog perioda.
Primjer: ako u 5. mjesecu obračunskog perioda dodate 10 novih korisnika, odmah ćemo naplatiti tih 10 dodatnih korisnika za period od 7 mjeseci. Ako tokom godine smanjite broj korisnika, novac neće biti vraćen. Preplaćena sredstva ostaće na vašem računu i biće korištena u sljedećem obračunskom periodu ili ako ponovno povećate broj korisnika.
Iskoristite besplatno probno razdoblje od 14 dana i provjerite koliko Vam aplikacija zaista može pomoći u svakodnevnom radu!
Nije potrebno unositi broj kartice, a testiranje možete prekinuti u bilo kojem trenutku.