Bilo gdje i bilo kada. Putem mobilne aplikacije, interneta ili terminala. Automatizujte bilježenje prisutnosti i omogućite lakši obračun plata.
Osigurajte pregled prisutnosti svojih zaposlenika u stvarnom vremenu. Budući da je svaka registracija opremljena GPS koordinatama, uvijek imate uvid u lokacije svojih zaposlenika.
Primajte sve podatke potrebne za pripremu plata. Aplikacija će automatski izračunati radno vrijeme, dodatke i izostanke. Na početku korištenja aplikacije, postavite najrazličitije postavke za izračunavanje radnog vremena (npr. prekovremeni rad, bolovanje, pauze).
Evidentirajte godišnje odmore, slobodne dane, praznike, bolovanja i svaki drugi izostanak. Sve zahtjeve za odsutnost odobravaju voditelji odjela. Uz aplikaciju All Hours, slanje i potvrđivanje zahtjeva brže je i fleksibilnije.
Upravljajte procesom rada uz pomoć ključnih izvještaja. Pratite registraciju, otkrijte obrasce rada i obračunajte plate. Uz pomoć prilagođenih izvještaja upravljajte administracijom, optimizirajte procese i poboljšajte produktivnost.
Zone Touch terminali za registraciju radnog vremena rade za Vas. Odlikuju se kompaktnim i profinjenim dizajnom te predstavljaju jednostavno, elegantno i cjenovno pristupačno korisnički interfejs za Vaše zaposlenike.
nesmetana upotreba čak i u slučaju prekida internetske veze
„Sviđa mi se jer je sve na jednom mjestu. Pregled sati, svih izostanaka... možete bilježiti rad od kuće, što je kod nas uobičajena praksa. Rješenje All Hours jednostavno je za korištenje – pri dolasku pritisnete jedan gumb, a pri odlasku drugi. I to je sve. Bez nepotrebnih funkcija koje ne upotrebljavate.”
„Uz pomoć usluge All Hours jednostavno smo riješili registraciju radnog vremena. To nam je omogućilo bolji pregled radnih sati te lakši i iznad svega brži obračun prekovremenih sati, popodnevnog rada i bolovanja. Vrlo smo zadovoljni uslugom.”
„All Hours aplikacija izvrsno je rješenje za manje i veće tvrtke. Jednostavno i povoljno rješenje za upisivanje i izračun radnog vremena. U našoj su tvrtki zaposlenici aplikaciju dobro prihvatili i brzo je usvojili.”
"Uz program All Hours u prvom smo redu pojednostavili evidenciju prekovremenih sati i korištenja godišnjih odmora. Također nam olakšava obračun plaća, jer nam izvoz podataka nudi sve što nam je potrebno.”
„Evidentiramo sve što nam nudi All Hours: dolaske, odlaske, vrijeme ručka, službene izlaske, prekovremeni rad, bolovanja i godišnje odmore. Program koristimo u potpunosti i s njime smo vrlo zadovoljni.”
„U Luci Split vrlo smo zadovoljni s All Hours. Implementacija je prošla bez problema i u svega nekoliko dana naš je sustav s više od 100 zaposlenika bio spreman za rad. Većina naših zaposlenika upotrebljava mobilnu aplikaciju za registraciju, ali za one koji ne koriste mobilne telefone, vremenski terminali smješteni su na 2 lokacije unutar tvrtke, putem kojih se mogu na vrijeme prijaviti pomoću RFID kartice. Velika prednost za rukovodstvo tvrtke su i podaci u stvarnom vremenu koji našem timu za obračun plaća pomažu smanjiti potrebno vrijeme za izračun. Također, zaposlenici imaju pristup podacima o prisutnosti i odsutnosti, kao i zahtjevima za izostanke s posla korištenjem All Hours mobilne aplikacije.”
U mjesečnu pretplatu na rješenje za jednostavnu evidenciju radnog vremena All Hours uključena je upotreba aplikacije za broj zakupljenih korisnika i podršku putem e-pošte ili chata u aplikaciji. Pretplata ne uključuje kupovinu hardvera, kartica, obuke, savjetovanja ili montaže.
Ili skrolujte klizač
Odabrali smo neka od najčešćih pitanja od strane naših korisnika s kojima smo se do sada susretali.
Evidencija radnog vremena pomaže kompanijama na više načina: precizno praćenje radnog vremena zaposlenika (dolasci, odlasci, prekovremeni rad i sl.), automatski izvoz podataka za obračun plata i daje uvid u prisutnost zaposlenika.
All Hours nudi širok raspon unaprijed definiranih izvještaja. Svi izvještaji sadrže informacije o prisutnosti na radnom mjestu, prekovremenim radnim satima, informacije o izostancima zbog bolovanja i sl. Izvještaji se mogu preuzeti u raznim formatima (PDF, Excel, CSV) i uvesti u sistem za obračun plata.
Da, sve te funkcije su uključene u All Hours aplikaciji.
Moguće je. U All Hours aplikaciji postoje različite razine pristupnih prava i moguće je omogućiti da pojedini voditelji odjela vide informacije samo o zaposlenicima kojima su oni nadređeni, a samo administratori sistema imaju pristup svim podacima.
Da, sve ove funkcije su uključene u All Hours.
Ne, ne postoji takva mogućnost. Aplikacija mjeri vrijeme na temelju uređaja koji je na našem poslužitelju. Sistem se sinhronizira s vremenskom zonom koja je dodijeljena zaposleniku. Mobilna aplikacija omogućava zaposlenicima da bilježe svoje registracije putem pametnog telefona. Osim same registracije, moguće je i zabilježiti GPS koordinate za svaku registraciju kako bi se utvrdilo s kojeg mjesta se je pojedini zaposlenik registrirao. Moguće je ograničiti mjesta registracije (npr, samo na pojedinim ulazima).
Da, postoji više načina registracije. Zaposlenici se mogu registrirati preko računara ili mobitela. Isto tako se može i zahtjev za odsutstvom slati preko mobitela ili računara..
Da, moguće je. Moguće je i napraviti različite izmjene (npr. u proizvodnji: dnevna smjena, noćna smjena, rad vikendom i sl. - ovisno o potrebama)
Iskoristite besplatno probno razdoblje od 14 dana i provjerite koliko Vam aplikacija zaista može pomoći u svakodnevnom radu!
Nije potrebno unositi broj kartice, a testiranje možete prekinuti u bilo kojem trenutku.