Choose languageLanguage

Besplatni Excel obrasci za evidenciju radnog vremena

Besplatni Excel obrasci za evidenciju radnog vremena po satima, danima, sedmicama i mjesecima.
Preuzmite, popunite i ispišite obrasce za evidenciju radnog vremena.
PREUZMITE SVE OBRASCE
Mjesečna evidencija radnog vremena (Excel obrazac)
EVIDENCIJA ZA SVAKOG ZAPOSLENIKA U POSEBNOJ TABELI

Mjesečna evidencija radnog vremena (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac za evidenciju radnog vremena po danima za svakog zaposlenika posebno. Unesite vrijeme dolaska, odlaska, neplaćeno vrijeme te ostale izostanke i formula će automatski izračunati dnevni i ukupni mjesečni zbroj sati za svakog zaposlenika pojedinačno. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i ispisati u Excel ili PDF obliku.
Ukupna mjesečna evidencija o radnom vremenu zaposlenika (Excel obrazac)
EVIDENCIJA ZA SVE ZAPOSLENIKE U JEDNOJ TABELI

Ukupna mjesečna evidencija o radnom vremenu zaposlenika (Excel obrazac)


Koristite ovaj obrazac za mjesečnu evidenciju radnog vremena i obračun plata. U obrazac unesite mjesečni plan sati, plaćeno i neplaćeno vrijeme te izostanke za svakog zaposlenika. Formula će izračunati ukupni zbir sati za sve zaposlenike, što možete iskoristiti kao osnovu za izračun plata. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i ispisati u Excel ili PDF obliku.

Sedmična evidencija radnog vremena (Excel obrazac)
EVIDENCIJA ZA SVAKOG ZAPOSLENIKA U POSEBNOJ TABELI

Sedmična evidencija radnog vremena (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac za sedmičnu evidenciju radnog vremena za svakog zaposlenika posebno. Unesite vrijeme dolaska, odlaska, bolovanja te godišnji odmor i formula će automatski izračunati sedmični zbir sati za svakog zaposlenika. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i ispisati u Excel ili PDF obliku.
Ukupna sedmična evidencija o radnom vremenu zaposlenika (Excel obrazac)
EVIDENCIJA ZA SVE ZAPOSLENIKE U JEDNOJ TABELI

Ukupna sedmična evidencija o radnom vremenu zaposlenika (Excel obrazac)

Koristite ovaj obrazac ako na sedmičnoj razini obračunavate radno vrijeme zaposlenika. Moguće je dodati početak i kraj radnog vremena te unijeti godišnje odmore i bolovanja. Voditelji odjela ili nadređene osobe nakon toga mogu provjeriti i izračunati radne sate, prekovremeni rad, ukupan broj odrađenih sati i iznos plate. Obrazac se može preuzeti u Excel formatu i ispisati u Excel ili PDF obliku.
Rješenje ALL HOURS

Jednostavno, učinkovito i cjenovno pristupačno

Svakodnevni ručni unos i evidencija odrađenih sati, praćenje prisutnosti i izostanaka zaposlenika te obračun plata zahtijeva puno vremena i može doći do greške. Puno je lakše, brže i učinkovitije ako automatiziramo te procese. To smanjuje troškove rada i povećava zadovoljstvo zaposlenika.
Upravljanje odsutnostima

Potvrdite i evidentirajte sve izostanke zaposlenika (godišnji odmor, bolovanje i drugo).

Jednostavno obračunajte plate

Odaberite prilagođeni izvoz podataka i jednostavno obračunajte plate bez pogrešaka i kašnjenja.

Vodite evidenciju o radnom vremenu

Jednostavna registracija radnog vremena na mobitelu, računaru ili zidnom terminalu.

Besplatno isprobajte All Hours rješenje

Iskoristite 14 dana besplatnog probnog perioda u kojem možete isprobati sve funkcionalnosti All Hours rješenja. Sistem za vrijeme probnog perioda ne traži unos kreditne kartice ni bilo koji drugi oblik plaćanja, a naši stručnjaci stoje Vam na raspolaganju za sva pitanja za vrijeme korištenja sistema u probnom periodu.