Evidencija radnog vremena i kontrola pristupa čine dio Time&Space sistema.
Spasite zapise o radnom vremenu o oblaku: Firmi koja traži jednostavnija rješenja za evidenciju radnog vremena, dobro će doći opcije u cloud-u. Cloud rješenja za evidenciju radnog vremena ne zahtijevaju velika početna ulaganja, brzo se implementiraju, a sistem se redovno ažurira i održava. Za sve organizacije koje trebaju jednostavno, učinkovito i pouzdano rješenje, razvili smo sistem AllHours i MyHours koji Vam omogućava upravljanje radnim vremenom prema projektima.
Web aplikacija All Hours omogućava evidenciju radnog vremena putem mobitela i podsjeća zaposlenika da evidentira svoj dolazak, pauzu ili odlazak s radnog mjesta. Lokacija svakog zaposlenika određuje se na temelju GPS koordinata, a svaka registracija sadrži podatke o lokaciji s koje je prijava zabilježena. Na taj način osigurava se pouzdana evidencija radnog vremena.
Web aplikacija My Hours alat je za praćenje radnog vremena prema projektima. Moguće je pratiti koliko je vremena utrošeno, od strane pojedinog zaposlenika, na pojedinom projektu ili dijelu projekta. Prednost je što je cijela aplikacija cloud rješenje i omogućava jednostavno prijavljivanje svih sudionika na projektu. Moguće je postaviti i različite metode izračunavanja utrošenog vremena i kreirati izvještaja po različitim kriterijima.
Svaka organizacije je jedinstvena i ima različite potrebe i zahtjeve. Zajedno možemo pronaći pravo rješenje koje će Vam pomoći ostvariti ciljeve i to u okviru Vaših financijskih okvira.