Novost

ŠPICA u Americi prodaje aplikaciju za povećanje produktivnosti

19/03/2020
Autor
Nikol Ludaš
ŠPICA u Americi prodaje aplikaciju za povećanje produktivnosti

Tone Stanovnik, direktor i osnivač slovenske tvrtke Špica International, osnovao je Špica Global.

„Glavna nam je svrha pomoći tvrtkama da budu efikasnije. To je sada još važnije, s obzirom na nadolazeću ekonomsku nesigurnost. Bitno nam je pronalaženje načina za smanjenje fiksnih troškova ili njihovo pretvaranje u fleksibilne troškove. Produktivnost u radu se također može povećati uz učinkovitije upravljanje radnim vremenom. Mi i u Americi prodajemo našu aplikaciju u Cloudu - My Hours, koja  pomaže poduzetnicima da evidentiraju radno vrijeme - kaže Tone Stanovnik.

Špica International jedna je od najvećih i najuspješnijih slovenskih IT kompanija. Uključeni smo u upravljanje lancem opskrbe te upravljanje i registraciju radnog vremena. Prošle godine prihod je povećan za 7,4 posto i imao je maržu EBIT-a od 11 posto. U Sloveniji brojimo preko 50 zaposlenih, u Hrvatskoj preko 30, a imamo podružnice i u ostalim zemljama bivše Jugoslavije. Prošle godine, kroz partnerstvo s tvrtkom IBCS, počeli smo intenzivnije širiti svoje poslovanje na srednju Europu, posebno Slovačku, Češku, Poljsku, Mađarsku i Bugarsku, a naš novi cilj sada je Zapad.

U SAD-u zajedno s Microsoftom

"Postoje dvije inicijative koje nam pomažu ući u Sjedinjene Države. Prva počinje s time da nas je poznata analitička tvrtka Gartner svrstala među 20 reprezentativnih pružatelja rješenja za upravljanje ljudskim resursima (WFM) u svijetu. Posebno pažnju smo posvetili geolokaciji - jer sada čak i bez klasičnih terminala omogućavamo precizno i ​​automatizirano prisustvo i evidenciju rada - u Cloudu. Druga inicijativa je vezana za naše rješenje u Cloudu na Microsoftovoj platformi Azure, pri čemu nam naš partner Microsoft pomaže u prodaji aplikacije u SAD-u ", objašnjava Tone Stanovnik.

Aplikacija izračunava radno vrijeme, ali također omogućava planiranje po projektima. „Tvrtke mogu biti vrlo učinkovite ako mogu bolje upravljati vremenom svojih zaposlenika. Ne radi se samo o mjerenju vremena kad netko dolazi na posao, već i o onome što radi u uredu - o produktivnosti. U kriznim vremenima tvrtke žele dio fiksnih troškova pretvoriti u fleksibilne, a zaposlenici žele više slobode u upravljanju svojim vremenom. “, dodaje Tone Stanovnik.

Prema zapadu putem franšiza?

Kako bi prodrli u srednju Europu ili osvojili regiju između tri mora - Baltičkog, Crnog i Jadranskog, Špica je sklopila strateško partnerstvo s tvrtkom IBCS. Pri tome žele pratiti slovenske, hrvatske i druge tvrtke, koje postaju važni regionalni i globalni igrači. U Špici tako na cijelom području pružamo jednaku kvalitetu usluga upravljanja lancem opskrbe, učinkovito upravljanje radnim vremenom zaposlenika i kontrolu pristupa. Koji će prodajni model koristiti za prodor na regulirano njemačko tržište? „Još nismo donijeli odluku. Gledamo različite opcije, od kojih je jedna franšiza “, kaže Tone Stanovnik.

Logistička optimizacija

Pored rješenja u području upravljanja ljudskim resursima, Špica se također fokusira na povećanje produktivnosti unutar lanca opskrbe i logistike. Ova područja su posebno izložena izazovima zadnjih nekoliko godina zbog promjena u potrošačkim navikama, kao što je porast Internet prodaje. Procesi u skladištu postaju digitalizirani, zahtjeva se veća brzina, točnost i produktivnost. Zato je Špica razvila VoiceXtreme, software za glasovno vođenje skladišta. Glasovnim vođenjem se omogućuje da zaposlenici u skladištu imaju potpuno slobodne ruke jer ne moraju držati čitač barkoda u rukama, već stanje roba bilježe uz pomoć glasa.

Proizvodnja: Kad svaki proizvod dobije svoj rodni list

Tvrtke se, međutim, odlučuju ne samo za digitalizaciju skladišta, već i za digitalizaciju isporuke robe kupcu ili sljedivost unutar cijelog lanca opskrbe, što uključuje i proizvodnju.

Zahtjevi za praćenjem proizvoda koje postavljaju i klijenti sve je veća. Najviše potražnje je u prehrambenoj ili farmaceutskoj industriji, a posebno u automobilskoj industriji koja drži visok nivo digitalizacije cjelokupnog lanca opskrbe i sljedivosti unutar proizvodnje.

Kad IT više nije investicija - danas je moguć i najam

Za burna vremena koja predstoje, Špica se priprema za širenje svoje ponude na nova tržišta, a također i mijenja svoj poslovni model.

“Kupci više ne trebaju gledati na IT kao na investiciju, sada je dostupan novi model poslovanja – najam. To znači da tvrtka ne mora ulagati velike investicije u informatiku, već umjesto toga naplaćuje uslugu kroz leasing postupno ili kroz duže vremensko razdoblje. To je povoljno za naše kupce, jer ne moraju ulagati odjednom velike svote.“, kaže Tone Stanovnik.

 

undefined