Novost

Može li sistem za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa biti u cloud-u?

17/07/2020
Može li sistem za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa biti u cloud-u?

Svjedoci smo pandemije koja je cijeli svijet zaustavila i kasnije usporila. Kao rezultat toga, mnoge države su u ekonomskim problemima, a znatnih poteškoća imaju i mnogi poduzetnici. U takvim trenucima, potrebno je maksimizirati korist iz postojećih resursa koje ima pojedina organizacija kako bi se na najbolji mogući način iskoristili resursi koji su na raspolaganju. Kvalitetna organizacija zaposlenika preduslov je za to. Zaposlenici trebaju biti motivisani i dobro organizovani kako bi mogli dati najviše što mogu, u skladu s njihovim znanjima, vještinama i iskustvu.

U takvoj situaciji od velike je pomoći i kvalitetna analitika. Ko je od zaposlenika koliko i šta radio, koliko je vremena utrošio na pojedini zadatak i ono najvažnije - kakav je rezultat isporučio na kraju dana, sedmice ili mjeseca. Na taj način može se provjeriti doprinos svakog zaposlenika ukupnom rezultatu poduzeća, odnosno organizacije.

Alati za evidenciju radnog vremena mogu biti od velike pomoći u takvim situacijama. Bez obzira rade li zaposlenici u uredu, u proizvodnji ili od kuće, radno vrijeme moguće je kvalitetno izmjeriti ukoliko postoje alati za to. Primjerice, važno je znati je li zaposlenik zaista produktivan za vrijeme svog radnog vremena ili nije te koliko je zaista radio. Na taj način može se spriječiti nezadovoljstvo zaposlenika i osjećaj nepravednosti ako zaposlenici rade kvalitetno i daju sve od sebe, a njihovi voditelji ili uprava to ne prepoznaje i ne valorizira. U tom slučaju, takvi zaposlenici će vrlo vjerojatno potražiti novi posao, a to znači nenadoknadivi gubitak za bilo koju organizaciju.


Kontrolna ploča sustava za evidenciju radnog vremena u oblaku

Učinkovita evidencija radnog vremena u oblaku

Kako bi se izbjegle opisane situacije, potrebno je mjeriti radno vrijeme. Ručno zapisivanje radnog vremena (ručna evidencija) zamoran je posao i može dovesti do brojnih problema (netačno zapisivanje, greške prilikom unosa i sl.). Osim toga, treba voditi računa o tome da je evidencija radnog vremena zakonska obveza.

Kako bi se izbjegle greške koje se mogu dogoditi, elektronska evidencija radnog vremena vrlo je korisna. Na taj način se postiže bolja i kvalitetnija evidencija za interne svrhe i ispunjava se zakonska obaveza koju poslodavac ima. Evidencija radnog vremena moguća je i kao cloud rješenje. Takav način evidentiranja donosi brojne pogodnosti i pojednostavljuje upravljanje ljudskim resursima

Evidencija radnog vremena u oblaku - koje su prednosti? Prije svega, važno je naglasiti da je radno vrijeme moguće evidentirati na više različitih načina: putem browser-a, mobilnog telefona i na standardni način preko terminala za evidenciju radnog vremena pa čak i putem biometrije. Moramo istaknuti da je prilikom uvođenja biometrije potrebno posebno obratiti pažnju da upotreba biometerije mora biti zakonom odobrena od strane nadležnih organa.

U All Hours alatu vrlo jednostavno se mogu uvesti državni praznici tako da nema potrebe za ručnim unosom. Osim toga, moguće je i poslati zahtjev za odsustvo (primjerice, godišnji odmor, putovanje, neplaćeno odsustvo i sl.) i na taj način voditelji poslovanja mogu imati nadzor nad prisustvu zaposlenika i lakše planirati radno vrijeme i obaveze. Zaposlenici mogu pregledati svoje radno vrijeme i imati uvid u to koliko sati imaju prekovremenih ili su eventualno u manjku radnih sati za taj mjesec. Sistem je moguće postaviti na engleskom i lokalnom jeziku, ovisno o potrebama organizacije. Ovakav način evidencije radnog vremena je i mnogo sigurniji jer nema potrebe za vlastitim serverima i održavanjima i nema opasnosti od gubitka podataka uslijed hakerskih napada unutar organizacije.

Sustav za evidenciju radnog vremena u oblaku. Prikaz radnog vremena po danima za pojedinog zaposlenika.


Provjerite koliko je zaista vremena potrebno zaposlenicima za određivanje pojedinog zadatka

Ukoliko zaposlenici odrađuju posao u uredu, ponekad je teško napraviti procjenu koliku su vremena na koji zadatak utrošili. Kako bismo omogućili kvalitetno praćenje, razvili smo My Hours alat za praćenje radnog vremena po projektima. Pomoću ovog alata možete provjeriti koliko je ko vremena u timu potrošio na pojedini zadatak i šta je sve odrađeno. Na taj način možete provjeriti efikasnost ljudi u timu i nagraditi zaposlenike koji su uspješni i brzi u izvršavanju svojih radnih obveza.

Sigurna kontrola pristupa kao cloud rješenje

Kako bi se postigla sigurnost prilikom ulaska u prostorije, omogućili smo cloud rješenje za kontrolu pristupa. Na koji način ovo rješenje funkcioniše? Vrlo je važno naglasiti da se radi o visokom sigurnosnom nivou te da je prilikom dizajniranja rješenja napravljeno sve kako bi se pojednostavilo korištenje, a zadržali visoki sigurnosni zahtjevi. DoorCloud je rješenje koje omogućava nad pravima pristupa. Konkretno, moguće je odrediti da pojedine osobe imaju pristup određenim prostorijama dok je drugima pristup zabranjen. Osim toga, moguće je otvaranje vrata putem mobitela, bez potrebe za fizičkim dodirom čime se osigurava smanjenje prenošenja virusa i bakterija. Nadalje, moguće je s distance otvoriti vrata zaposlenicima i gostima što ovaj sistem čini vrlo prilagodljivim za različite organizacije, kako one proizvodne tako i za organizacije u kojima je rad prvenstveno baziran u uredima, ali i za hotele i apartmane jer je moguće jednostavno gostima otvoriti vrata soba i apartmana. Želite znati detalje rada ovog sistema? Svakako pročitajte naš blog u kojem smo detaljno opisali na koji način funkcionira sistem te koje su sve prednosti i mogućnosti ovakvog sistema ili još bolje, prijavite se na naš webinar kojeg planiramo u četvrtak, 23.07.2020. u 10h i na kojem ćemo razgovarati o Novom dobu optimizacije procesa. Prisustvo na webinaru je besplatno, a svi koji se prijave dobit će i snimku webinara. Cilj nam je pokazati naše iskustvo što se tiče uvođenja sistema za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa i pokazati funkcionalnosti ovih sistema. Veselimo se Vašem prisustvu! :)

Webinar: Evidencija radnog vremena i kontrola pristupa u oblaku