Kompletno rješenje za upravljanje obrocima: Lunch Time modul u Time&Space sistemu
Obroci su važan dio održavanja produktivnosti, zdravlja i zadovoljstva zaposlenih na radnom mjestu. Pored ponude dobrih, kvalitetnih i ukusnih obroka, sistem upravljanja obrocima je također važan dio dobrog iskustva zaposlenih. Sistem koji je adekvatno podržan softverskim rješenjem je važan i za digitalizaciju i efikasnost procesa.
Špicino rješenje Time&Space za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa omogućava korištenje tzv. Lunch Time modula, koji omogućava upravljanje obrocima. Ovo praktično i korisno rješenje uspješno koriste mnoge kompanije.
Lunch Time je samostalna web-aplikacija integrisana sa drugim Špicinim rješenjima, kao što su npr. sistem za upravljanje evidencijom radnog vremena, Infozone informacioni kiosk i PIF modul za obračun platnog spiska.
Funkcionalnosti rješenja za upravljanje obrocima
Hajde da prvo pogledamo neke od ključnih funkcionalnosti Lunch Time modula:
Unos menija ishrane za svaki dan
Lunch Time modul omogućava menadžerima obroka jednostavan unos menija za svaki radni dan. Meniji se mogu prilagoditi u zavisnosti od potreba kompanija i zaposlenih, a mogu biti unaprijed određeni za cijelu sedmicu ili cijeli mjesec. Ova funkcionalnost pruža jasan pregled dostupnih opcija ishrane zaposlenih i olakšava planiranje.
Svaki meni sadrži podatke kao što su: naziv menija, opis, spisak alergena, oznake, npr „vegansko“ i cijena obroka (u različitim valutama). U aplikaciji se također može odrediti i vrijeme za obrok. Određeni podaci su obavezni, a detalji opcioni.
Izbor omiljenog menija za svakog zaposlenog
Zaposleni imaju mogućnost da izaberu omiljeni meni u skladu sa svojim ličnim sklonostima, dijetom ili alergijama. Ova funkcionalnost omogućava individualizaciju ishrane i doprinosi zadovoljstvu zaposlenih.
Treba istaći i značajno smanjenje količine bačene hrane, jer je poznato koliko ljudi je došlo na posao i za koji meni su se opredjelili.
Obavještavanje zaposlenih u restoranu o izabranim menijima
Zaduženi za dijeljenje obroka u restoranu su preko sistema obavješteni o menijima koje su zaposleni odabrali. To omogućava brzu i tačnu podjelu menija zaposlenima, čime se smanjuju greške i vrijeme čekanja.
Ručno izvršavanje mogućih ispravki prilikom podjele obroka
Lunch Time modul omogućava osobama koje dijele obroke da ručno izvrše ispravke ukoliko je to potrebno. To može da bude promjena menija, dodavanje sastojaka ili prilagođavanje obroka zahtjevima zaposlenog.
Analiza podjeljenih obroka
Menadžeri zaduženi za obroke imaju pristup analitičkim podacima o podjeljenim obrocima, što omogućava uvid u potrošnju (u brojevima ili po cijeni), popularnost određenih menija i moguće probleme tokom procesa. Na taj način se ishrana zaposlenih može bolje planirati i optimizovati.
Obračun podjeljenih obroka za stanje i potencijalne doplate
Lunch Time modul omogućava obračun podjeljenih obroka za svakog zaposlenog i izračunavanje mogućih doplata, ukoliko je to potrebno. Ova funkcionalnost pruža detaljan pregled troškova ishrane i olakšava praćenje konzumiranja obroka i preduzimanje odgovarajućih mjera u slučaju prekoračenih ili neiskorištenih prava.
Različite uloge i prava u rješenju za upravljanje obrocima
Lunch Time modul obuhvata različite uloge koje omogućavaju nesmetan rad sistema:
Osnovni korisnik
Osnovni korisnik je zaposleni koji Lunch Time modul koristi za pregled svojih izbora obroka. Korisnik ima mogućnost izbora obroka za naredne dane, uvida u menije koji su na raspolaganju i provjere svoje historije ishrane.
Osnovni korisnik može da unese eventualne alergije i ograničenja u ishrani koja bi trebalo poštovati prilikom izbora menija. Osnovni korisnik također može da pristupi Infozone informacionom kiosku.
Menadžer zadužen za obroke
Menadžer zadužen za obroke je odgovoran za unos menija za svaki dan. Ovaj korisnički nivo ima uvid u analitiku sistema, koja obuhvata podatke o konzumiranju obroka, rezervacijama i mogućim posebnim zahtjevima zaposlenih. Menadžer zadužen za obroke može da prati jelovnike, prilagođava ih potrebama zaposlenih i reaguje na moguće promjene navika u ishrani.
Osoba koja dijeli obroke
Osoba koja dijeli obroke je korisnik koji ima uvid u to koji obrok je namjenjen kom zaposlenom. Ova uloga uključuje mogućnost ručne izmjene obroka, ukoliko je to potrebno, na primjer kada zaposleni promjeni svoj izbor ili ako dođe do greške u sistemu. Osoba koja dijeli obroke sarađuje sa menadžerom zaduženim za obroke, kako bi podjela obroka bila pravilna i efikasna.
Administrator
Administrator je korisnik koji upravlja podešavanjima aplikacije, koji korisničkim nalozima dodjeljuje uloge menadžera zaduženog za obroke i osobe koja dijeli obroke i koji obavlja druge aktivnosti podrške. Ova uloga obuhvata i kontrolu sistema, uređivanje oznaka obroka, određivanje vremena za podjelu obroka, dodjeljivanje posebnih korisničkih dozvola i praćenje performansi aplikacije. Administrator je ključna karika u obezbjeđivanju uspješnog rada cijelog sistema za upravljanje obrocima.
Ključne prednosti sistema za upravljanje obrocima
Lunch Time modul donosi mnoge koristi, između ostalog:
- Veća efikasnost: Koristeći Lunch Time modul kompanije mogu bolje da planiraju i organizuju obroke, što dovodi do povećanja efikasnosti i smanjenja nepotrebnih troškova.
- Bolja komunikacija: Sistem omogućava jasnu komunikaciju između zaposlenih, menadžera zaduženog za obroke i osobe koja dijeli obroke i daje bolji uvid u sam proces.
- Veća prilagodljivost: Lunch Time modul omogućava prilagođavanje prilikom dodjeljivanja uloga i korisničkih dozvola i pruža posebne mogućnosti za goste i zaposlene sa reprezentativnim zadacima.
- Veće zadovoljstvo zaposlenih: Lakši izbor obroka i jasan prikaz alergena i cijena povećava zadovoljstvo zaposlenih i njihovu produktivnost.
- Analiza i optimizacija: Izvještaji o konzumaciji obroka omogućavaju uvid u efikasnost procesa, a samim tim i mogućnost poboljšanja i optimizacije troškova vezanih za obrok.
Pozivamo vas da istražite mogućnosti Lunch Time modula u okviru Time&Space rješenja i iskoristite sve prednosti koje on nudi za poboljšanje upravljanja obrocima u vašem preduzeću. Naše rješenje vam omogućava da dostignete najviši stepen digitalizacije i efikasnosti, koji je potreban svakoj savremenoj kompaniji.
Želite da saznate još više? Posavjetujte se sa našim stručnjacima!