• Registracija radnog vremena

    Globalno rješenje za lokalno tržište

     

    Time&Space dostupan je na 15 jezika i koristi se na latinici, ćirilici i u arapskom pismu. Mreža ljudi u Špici, sastavljena od osposobljenih i certikovanih partnera širom EMEA regije pruža kvalitetne usluge na lokalnom jeziku.

     

    Preuzmite brošuru
  • Evidencija radnog vremena

    Time&Space Manager korisnički je program namijenjen evidenciji radnog vremena.
    Ima široke mogućnosti definisanja različitih radnih planova i rasporeda.

    Odlikuje ga pregledan grafički prikaz događaja i obračuna koji omogućava uvid u događaje i strukturu prisutnosti.
    Korisnički interfejs i operativni postupci namijenjeni su trenutnoj i aktualnoj evidenciji - podaci se obrađuju u realnom vremenu.

    Prilagodljivost različitim potrebama korisnika osigurana je mnoštvom podesivih parametara, rasporedima, kalendarskim događajima i operatorskim intervencijama koji se mogu prilagoditi različitim pravilima obračuna. Naravno, predviđeni su različiti pristupi kojima operater može učiniti izuzetke od automatski postavljenih pravila.

    Rezultati obračuna i statusi evidencije dostupni su u obliku brojčanih predefiniranih izvještaja te korisnički podešenih izvještaja koja se mogu izvoziti ili poslati putem e-maila.

    Time&Space Manager omogućava:

    • praćenje radnog vremena,
    • precizan obračun i pripremu podataka koje je moguće prenijeti u različite programe za obračun plaće ili druge HR sustave.
    Saznajte više
  • Planiranje radnog vremena

    Planiranje rasporeda zaposlenih složen je proces koji ne nudi jedno ili jednostavno rješenje. Nekoliko aspetaka planiranja rasporeda i smjena pokriveno je sustavom Time&Space pomoću obračunskih alata kao što su Nacrt rada i Radna šema. Modul Time&Space Roster (skraćeno TSR) nudi učinkovitije upravljanje rasporedom za napredne i iznimne slučajeve kao što su:

    • uzorci smjena koji su previše zakomplikovani ili često ukinuti,
    • slučajna i nepredvidiva planiranja rasporeda,
    • jednokratne, privremene preraspodjele,
    • premještanje smjena za privremene skupine zaposlenika.

    TSR zapravo predstavlja interaktivni alat s grafičkim interfejsom koje se temelji na dvodimenzionalnoj kalendarskoj mreži (zaposlenici/dani) koja omogućava određivanje privremenih smjena.

    Saznajte više
  • Napredni obračun radnog vremena

    PIF (Payroll Integration Framework) je rješenje koje omogućava korisniku obračun radnog vremena za obračun plaća kao i postavljanje naprednih izračuna radnog vremena za potrebe analize i izvještaja.

    Obračunati podaci osnova su za izradu sistema izvještavanja (Dashboarda) za menadžment, finansije i kontroling.

    Saznajte više
  • Upravljanje odsutnostima

    Upravljanje odsotnosti obično zahtijeva puno papirologije, kašnjenja pri unosu u evidenciju, pravovremenost uvida i predstavlja izvor grešaka.

    To se može vješto izbjeći upotrebom modula Time&Space Approval Workflow kojim možete:

    • skratiti i pojednostaviti proces pridobivanja suglasja za redovni godišnji odmor,
    • uspostaviti pregled nad planiranim odsutnostima u realnom vremenu,
    • uspostaviti automatizovani radni tok odobrenja izvanrednih događaja poštediti okoliš manjom potrošnjom papira za odobrenja.
    Saznajte više
  • Analitika

    Podatke iz evidencije radnog vremena možete upotrijebiti za prikaz ključnih indikatora uspješnosti upravljanja radnim vremenom svojih zaposlenika.

    Saznajte koje su mogućnosti obrade podataka i stvaranja sistema izvještavanja u rješenju Time&Space.
     

    Saznajte više
  • Spica Mobile Time

    Spica Mobile Time je aplikacija za pametne telefone (Android, iOS) koja omogućava Time&Space korisniku provedbu svih ključnih aktivnosti na mobilnom uređaju. Sistemski administrator može jednostavno omogućiti postojećem Time&Space Web korisniku proširenje mogućnosti na mobilni uređaj. Događaji koji zahtijevaju brzu reakciju tako su dostupni uvijek i svugdje. Inteligentna autentifikacija omogućava pristup do Špica Mobile Time na više od jednog uređaja – kako na mobilnom telefonu tako i na tabletu.


    Voditeljima omogućava:

    • detaljne informacije o prisutnosti i kršenjima u realnom vremenu,
    • brzo odgovaranje na zahtjeve za odsutnosti,
    • praćenje na mobilnom uređaju potvrđenih i odbijenih zahtjeva te zahtjeva za odsutnost koji su na čekanju,
    • pristup povijesti registracija zaposlenika, njihovim lokacijama i detaljnim izvješćima
    • grupnu registraciju radog vremena bez povezivanja s internetom.


    Prednosti za zaposlene:

    • registracija dolazaka, odlazaka i drugih događaja putem mobilnog uređaja,
    • slanje zahtjeva za odsutnost bilo kada i bilo gdje,
    • praćenje potvrđenih i odbijenih zahtjeva te zahtjeva za odsutnost koji su na čekanju,
    • stanje iskorištenog i preostalog dopusta,
    • detaljna izvještaja.
    Saznajte više

Kontakt

Podrška
+387 33 765 285
ba_info@spica.com
Kontakt

Imaju povjerenja u nas: