• Upravljajte radno vrijeme u vašoj kompaniji preko Dynamic Scheduling aplikacije

    Dynamic Scheduling je rješenje za jednostavnije planiranje radnog vremena, koji HR administratorima znatno olakšava rad te povećava nadzor nad troškovima. 

Modul Dynamic Scheduling vam omogućava lakše planiranje rasporeda i radnih obaveza vaših zaposlenih, po određenim vremenskim intervalima. Rješenje znatno olakšava rad planerima radnog vremena i HR administratorima, koji se tijekom rada susreću nepravilno raspoređenim radnim vremenom, ili premještanjem zaposlenih između različitih rasporeda i organizacijskih jedinica. 

 

  • Dinamicno planiranje

    Izazovi sa kojima se susrećemo prilikom planiranja radnog vremena

    Planiranje radnog vremena u "Excel tablicama" je sporo a tablice često postanu prekompleksne za praćenje svih podataka. Zbog slabije preglednosti često dolazi i do grešaka, koje mogu značiti i zakonske prekršaje. 

    Prilikom planiranja i pripreme rasporeda često imamo sljedeće izazove:

    • raspoređivanje smjenskog rada za veće skupine zaposlenih,
    • usklađivanje odsutnosti i trenutno raspoložljivih zaposlenih,
    • planiranje unutar brojnih zakonskih ograničenja,
    • raspoređivanje veće skupine zaposlenih na različite lokacije, 
    • ekonomično upravljanje sa prekovremenih sati.

     Da li vas zanima, na koji način djeluje Dynamic Scheduling?

    PRIRUČNIK: Djelovanje Dynamic Scheduling aplikacije
  • Enostavno razporejanje s simboli

    Kako do učinkovitog planiranja radnog vremena?

    Aplikacija Dynamic Scheduling vam omogućava jednostavan i pregledan nadzor nad svim podatcima o planiranju radnog vremena vaših zaposlenih. Na jednom ekranu možete pratiti i uređivati podatke o dnevnom, tjednom ili mjesečnom rasporedu radnog vremena u vašoj kompaniji. Također, lakše ćete pratiti želje vaših zaposlenih, planirati njihove odsutnosti ili se držati unutar zakonsko određenih normativa. Gotov radni plan možete kasnije poslati zaposlenim po elektronskoj pošti ili natisnuti. 

    Što sve omogućava Dynamic Scheduling aplikacija? 

    • Dinamično uređivanje radnih obaveza i jednostavan pregled rasporeda,
    • Usklađenost sa zakonskim predpisima,
    • Usklađenost sa GDPR odredbama,
    • Automatski prati minimalni broj prekovremenih te tako smanjuje vaš trošak rada,
    • Omogućava jednostavno obavještavanje i samostojno unašanje promjena za zaposlene,
    • Omogućava masovni unos događaja, 
    • Znatno smanjuje vrijeme potrebno za planiranje rada.

    Kako Dynamic Scheduling djeluje?

    Vaša zadaća je da u program unosite pravilne ulazne podatke, as kojima određujere uvjete za neometan rad i poslovanje: rasporedi, zamjene, organizacijske jedinice, plan rada, broj dana godišnjeg odmora, broj planiranih radnih vikenda ili praznika u određenom razdoblju. 

    Podatci koje unosite se sinkroniziraju sa podatcima o zakonskim normama o radnom vremenu. Program vas samostalno upozorava, kada planirate u izvan zakonskih normi, te na taj način osiguravamo da se greške nemogu dogoditi.

Kontaktna oseba

Suada Štitkovac
+387 61 614 645
suada.stitkovac@spica.com
Kontakt

Imaju povjerenja u nas: