• Hotelijerstvo

    Uvođenjem sistema za evidenciju radnog vremena Time&Space, kompanija Swissotel Sarajevo potvrdila je svoju predanost njegovanja ljudskih potencijala - investirala je u područje rada koje je neposrednije povezano sa organizacijom poslovanja i planiranjem, a time ima odlučujući utjecaj na zadovoljstvo kako zaposlenika tako i gostiju.

Rješenja za hotelske sustave

Učinkovito upravljanje raznovrsnim hotelskim uslugama i ispunjavanje sve većih očekivanja gostiju nalaže korištenje naprednih tehnologija. Pogledajte naša rješenja za optimizaciju Vašeg poslovanja i osiguravanje udobnosti Vašim gostima.

Rješenja za hotelsku industriju

Učinkovito upravljanje sa različitim hotelskim uslugama i zadovoljavanje sve većih zahtjeva vaših gostiju zahtjeva korištenje naprednih tehnologija. Pogledajte naša rješenja za optimizaciju vašeg poslovanja i pružanje udobnosti i komfora vašim gostima. 

  • Pametna soba

    Smart room ili “pametna soba” je danas dio gotovo svakog hotelijerskog projekta, a hoteli implementiranjem ovakvog sustava postižu uštede već u projektnoj fazi, jer pametne sobe zahtijevaju manje elektroinstalacija po sobi, nego što to slučaj kod klasične realizacije.

    Saznajte više o Pametnoj sobi
  • Evidencija radnog vremena

    Praćenje vremena i planiranje su jedni od najvećih izazova u upravljanju hotela. Kako bi svoje resurse pratili u realnom vremenu, planirali unaprijed svoje troškove i potrebe, te značajno smanjili izgubljeno vrijeme pogledajte naša rješenja za upravljanje radnog vremena u hotelskoj industriji.

    Saznajte više o rješenjima za upravljanje i planiranje radnog vremena
  • Kontrola pristupa

    Jedna kartica omogućuje zadovoljstvo i sigurnost Vaših gostiju te jednostavniji rad Vaših zaposlenika.

    Zaštitite vaše prostore pred neovlaštenim ulaskom i omogućite jednostavan i centraliziran pristup svima koji ga trebaju. Time&Space kontrola pristupa omogućava cjelovit sistem za osiguravanje i nadzor kontrole pristupa za zaposlene i goste. Sistem nudi našu vlastitu programsku i terminalnu opremu, gdje koristimo najnaprednije identifikacijske tehnologije svjetskih proizvođača. 

    Za planiranje najoptimalnijeg sistema za vaše potrebe, kontaktirajte nas za pomoć pri planiranju i savjetovanju pri odabiru najboljeg rješenja i tehnologije. 

     

    Saznajte više o rješenjima za kontrolu pristupa
  • Popis osnovnih sredstava

    Svake godine je popis osnovnih sredstava uzima puno resursa, vremenski i organizacijski. Zaposleni za vrijeme trajanja popisa ne izvršavaju svoje redovne obaveze, a cijeli popis može trajati tjednima ili mjesecima. Najviše trpe rednovne aktivnosti, koje se nakupljaju ili sporije izvršavaju. To može dovesti i do nezadovoljnih zaposlenih i gostiju u vašem hotelu. Često se i sam popis odradi "na brzinu" što donosi greške ili netočno stanje vaših sredstava. Naša iskustva pokazuju da preko 30% sredstava ostane pogrešno popisano!

    Špica preporučava korištenje sistema popisa osnovnih sredstava preko bar kod ili RFID tehnologije! Sistem je moderan, brz, točan i jednostavan za korištenje. Naš sistem koristi preko 500 kompanija i organizacija. Popis se odradi u kratkom vremenskom periodu, te se zaposleni mogu brzo vratiti svojim redovnim aktivnostima.

    Saznajte više o popisu osnovnih sredstava
  • Video nadzor, WiFi - bežična mreža, ostala oprema

     Svaki hotel treba najbolju opremu kako bi zadovoljio svoje goste. Kako bi vaše i njihovo iskustvo boravka u vašem hotelu bili na najvišem nivou, Špica je pripremila paletu proizvoda koji vam mogu pomoći pri boljem upravljanju vašeg hotela: 

    • Video nadzor
    • WiFi oprema
    • Ekrani za promociju i komunikaciju
    • Task management rješenja
    Za više informacija nas kontaktirajte

Kontakt

Nedim Rizvanović
+387 33 765 285
nedim.rizvanovic@spica.com
Kontakt

Imaju povjerenja u nas:

Prijava na e-novosti