• Savjeti za učinkovitiji rad od kuće

     

    Skupa sa Datalab BH organiziramo webinar, kako organizirati rad od kuće

    28.5.2020, u 13:00h

    Nakon završetka lockdowna i postupnog vraćanja u novu normalu, nemožemo se ne zapitati, kako će naše poslovanje izgledati u budućnosti?

    Rad od kuće je prije 2 mjeseca procvjetao. aplikacija Zoom je u to vrijeme skočila sa 10 milijona korisnika na 300, što je rast od nevjerovatnih 30x. Naši mail inboxi su se napunili pozivima na različite webinare, preko kojih smo željeli nadomjestiti nedostatak sastanaka 1:1. Mnoge organizacije su prepoznale ovaj trenutak kao priliku da se brzo i agilno prilagode na novu normalu i to iskoriste za bolje poslovne rezultate. 

    Rad od kuće donosi mnoge prednosti za zaposlene i poslodavce, kao što su manji troškovi i manje potrošenog vremena za put na posao i povratak kućama. Takav način donosi mnoge prednosti, ali i mnoge izazove. 

    Skupa sa Datalab i Akta.ba smo pripremili webinar, gdje ćemo predstaviti kako smo se mi prilagodili na novu normalu i koje aplikacije i rješenja koristimo pri tome. 

    Prijave skupljamo na https://bit.ly/2ZnoBVH

    All Hours, cloud evidencija radnog vremena koju možete besplatno testirati na www.allhours.ba

    My Hours, cloud upravljanje aktivnosti koji također možete besplatno testirati na www.myhours.com

    Door Cloud, aplikacija za kontrolu pristupa u oblaku

    Prijava na webinar

Kontakt

Dario Radosevic
Business Development
+387 61 040 750
dario.radosevic@spica.com
Prijavite se!