Choose languageLanguage

Rješenje za popis i upravljanje osnovnim sredstvima

Korisnicima omogućujemo praćenje osnovnih sredstava kopmanija od njihove nabavke, označavanja barkod ili RFID oznakama, do pripreme i izvedbe inventura. Osim osnovnih funkcionalnosti praćenja osnovnih sredstava, omogućuje se napredno planiranje i organizacija održavanja. Zaprimanje zahtjeva za servisiranjem, organizacija i realizacija radnih naloga za zadacima te upisivanje servisnih aktivnosti izvršenih na osnovnim sredstvima. Sve funkcionalnosti dostupne su na Android mobilnim uređajima. Korisnički interface aplikacije je intuitivan te omogućuje vrlo brz početak samostalnog rada. Korisnik ima mogućnosti kreiranja vlastitih izvještaja prema svojim poslovnim potrebama i procesima.

Advantas povećava učinkovitost i produktivnost vaših procesa inventure, servisa i održavanja osnovnih sredstava
Funkcionalnosti

Advantas povećava učinkovitost i produktivnost vaših procesa inventure, servisa i održavanja osnovnih sredstava

Advantas je modularan i korisnički pristupačan sistem koji podržava rad s Android mobilnim uređajima, rad preko internet browsera i osigurava online ili offline razmjenu informacija između sistema i korisnika na lokacijama rada.

Podaci o vašim osnovnim sredstvima
Za svako osnovno sredstvo unose se podaci koji ga određuju, a mogu biti iz finansijske grupe kao što su klasa sredstva, mjesto troška, zaposlenik koji ga koristi ili iz fizičke grupe podataka kao što su lokacija, sprat, zgrada, poslovni centar.
Uz osnovne podatke, Advantas omogućuje unos, spremanje i pretraživanje različitih dodatnih podataka i dokumenata koji su vezani za određeno sredstvo, na primjer nabavni račun, fotografija, geolokacija, servisni dokumenti (zahtjev za servisom, radni nalog), nalog za premještaj, garancijski list... 
Jednostavan i tačan popis osnovnih sredstava
Upotrebom Advantasa i mobilnih ručnih terminala ili mobitela uz označavanje lokacija i osnovnih sredstava bar kod ili RFID etiketama popis osnovnih sredstava postaje jednostavan, brz i tačan poslovni proces.
Održavanje i servis osnovnih sredstava
Periodično održavanje sredstava, zaprimanje zahtjeva za servisom, radni nalozi sa zadacima i servisnim aktivnostima napredne su funkcionalnosti Advantasa koje produžuju upotrebno vrijeme, kvalitetu korištenja osnovnih sredstava i doprinose povećavanju produktivnost kompanije. 
Napredni sistem izvještavanja i statistika
Advantas sistem izvještavanja omogućuje izradu poslovnih analiza, njihove grafičke prikaze kao i različite izvještaje. Korištenjem generatora izvještaja naš tim stručnjaka može prilagoditi izvještavanje potrebama vaših poslovnih procesa.  
Povezivanje s računovodstvenim programima
Advantas data manager modul korištenjem datoteka za razmjenu podataka omogućuje jednostavno povezivanje s računovodstvenim programima. Integraciju s računovodstvenim programima možemo realizovati i primjenom aplikacijskog programskog interface-a (API).
Historija aktivnosti
Advantas bilježi sve promjene podataka koji su vezani uz osnovna sredstva kao i sve ostale aktivnosti koje se događaju prilikom rada na web programskoj platformi ili na Android klijentima. Na jednostavan način moguće je pregledati i kontrolirati historiju svih promjena. 

Zašto je Advantas pravi izbor za Vas?

Prikazuje realno stanje sredstava
Smanjuje troškove održavanja
Produžuje radni vijek sredstava
Povećava produktivnost kompanije
Zašto su važni inventura  i održavanje osnovnih sredstava?
INVENTURA OSNOVNIH SREDSTAVA

Zašto su važni inventura i održavanje osnovnih sredstava?

Inventura je zakonska obaveza i poslovni proces za vrijeme kojega osim obaveznog popisa trebamo procijeniti stanje osnovnih sredstava, provjeriti da li su u upotrebi, gdje se nalaze i ko ih koristi.

Advantas omogućuje da na temelju informacija o stanju osnovnih sredstava prikupljenih tokom inventure predložimo aktivnosti za daljnje postupanje. Omogućuje se niz aktvinosti poput nabave novih dijelova, premještaja sredstava ili prijedlozi za rashodom postojećih.

Idealno upotrebno stanje sredstava je da za vrijeme svog životnog vijeka tokom čitavog radnog vremena podržavaju poslovni proces u kojem se koriste. U stvarnosti, situacija je drugačija, kvarovi su česti, a održavanje i servisi sredstava predstavljaju znatan finansijski trošak koji se može približiti ili rasti iznad njihove nabavne vrijednosti.

Advantas podržava procese preventivnog održavanja i servisnih aktivnosti koje se mogu realizovati prema pojedinačnim zahtjevima za servisiranjem ili tijekom održavanja. Procesno organiziranim preventivno-servisnim aktivnostima doprinosimo ispravnom stanju i funkcionisanju osnovnih sredstava.

Korištenjem Advantasa osigurava se radna kvaliteta sredstava, kontinuitet radnih procesa, smanjuju se troškovi održavanja i doprinosi se većoj produktivnosti.

Oprema

Oprema za popis osnovih sredstava

Poboljšajte učinkovitost pomoću naprednih čitača, tehnološki sofisticiranim printerima i cjenovno pristupačnim potrošnim materijalom. 

Mobilni terminali

Mobilni terminali

Napredni mobilni terminali omogućuju učinkoviti popis osnovnih sredstava. Terminali mogu očitavati barkod ili RFID oznake.

Više informacija
Bar kod skeneri

Bar kod skeneri

Postoji više vrsta skenera bar koda: ručni, bežični, fiksni, dostupni u raznim cijenama i kvalitetama. Čitači omogućavaju brzo i pouzdano čitanje 1D ili 2D bar kodova.

VIŠE INFORMACIJA
Printeri etiketa

Printeri etiketa

Isto tako, u ponudi imamo i mobilne Bluetooth printere, te potrošni materijal koji će odgovarati ponuđenim printerima.

VIŠE INFORMACIJA
Potrošni materijal

Potrošni materijal

Za sve printere u našoj ponudi isporučujemo potrošni materijal u skladu sa zahtjevima pojedinog tipa printera.

VIŠE INFORMACIJA

Što možemo učiniti za Vas?

Svaka organizacija je jedinstvena i ima različite potrebe i zahtjeve. Zajedno možemo pronaći pravo rješenje koje će Vam pomoći ostvariti ciljeve.