• Ugovor o održavanju

    Klasična podrška „na poziv“ često nije dovoljna za većinu naših partnera, pogotovo ako se radi o opremi koja je ključna za vaš poslovni proces. Kako bi odgovorili na potrebe naših kupaca, osiguravanjem neometanog djelovanja vaše opreme i sistema, pripremili smo za vas uslugu održavanja.  

    Prednosti Ugovora o održavanju:

    • Prioritetno rješavanje vaših zahtjeva
    • Minimalno vrijeme odaziva
    • Besplatni preventivni pregled
    • Besplatna tehnička podrška
    • Popust pri kupnji nove verzije softwera
    • Popust na uslugu održavanja
    • Produžena garancija.
     

    Prijenos brošure
  • Opći uvjeti održavanja i servisa opreme

    Dokument koji određuje obaveze i prava između izvođača i korisnika, glede na vrstu usluge održavanja (tehničke i programske opreme) koju nudi izvođač.

     

    Preuzmite brošuru za održavanje sistema
  • Špica dodatne usluge za održavanje opreme

    Svi naši kupci opreme (prijenosni terminali, skeneri bar koda, potrošni materijal) koji žele osigurati neometan rad opreme i svoje organizacije, imaju mogućnost aktivacije naših dodatnih opcija za održavanje i garanciju. Za kritične točke i poslovne procese koji su vam ključni za vaše poslovanje, možete osigurati dodatne prednosti naše ponude opcija:

    • Produžena garancija
    • Full cover garancija
    • Zamjenski uređaj
    • Servis opreme
    • Dodatne opcije

     

    Špica Full Cover

Kontakt

Podrška
+387 33 765 286
support@spica.ba
Kontakt