Stručni seminar - popis osnovnih sredstava

Zanima vas kako možete brže i preciznije popisati svoja osnovna sredstava? Pridružite nam se na stručnom seminaru, gdje ćemo predstaviti o čemu je potrebno voditi računa kod inventure osnovnih sredstava i na koji način možete popisati svoja osnovna sredstva uz pomoć mobilnog uređaja sa bar-kod skenerom, bar-kod etikete i sistema koji to sve uvezuje u jednu cjelinu.

  • U Sarajevu, coworking prostoru HUB 387, Milana Preloga 12 (zgrada Bosmal), 07.12.2017, sa početkom 11 sati

    Pozivamo vas na stručni seminar o elektronskom popisu osnovnih sredstava u Sarajevu dana 07.12.2017, u trajanju od 11 do 14 sati. Na praktičnim primjerima uz zanimljive goste iz struke i korisnika naših rješenja (Centralna banka Bosne i Hercegovine) ćemo pokazati na koji način možemo organizirati dobre procese za popis osnovnih sredstava.

    Pridružite se stručnjacima iz svog područja, razmijenite mišljenja i iskustva i pritom ćete dobijte korisne informacije i primjere iz dobre prakse

    Seminar će se održati u coworking prostoru HUB 387, u Sarajevu, na adresi Milana Preloga 12 (zgrada Bosmal). 

  • Stručni seminar o popisu osnovnih sredstava će se održati u Sarajevu, 07.12.2017:

    Koji je zakonski aspekt popisa osnovnih sredstava i zašto je važno imati točnu inventuru? Koja je uloga popisa u obračunu amortizacije? Kako ubrzati i olakšati popis, te dobiti što preciznije podatke i umanjiti ljudski faktor? Kako uštedjeti resurse na zakonskoj obavezi popisa? Koja su iskustva klijenata koji koriste automatizovana rješenja za popis?

    Ovo su samo neka od pitanja na koja ćete dobiti odgovore na stručnom seminaru uz zanimljive goste iz struke i korisnike naših rješenja. 

    Popis osnovnih sredstava je zakonska obaveza, ali i vrlo korisna praksa koja sa sobom novi uvećane troškove ljudskih resursa i zastoja u radu, ali i dalje mogućnost pregleda stanja osnovnih sredstava i dobijanja jasne slike o imovini preduzeća/institucije/organizacije. Važno je iskoristiti inventuru za dobijanje što više podataka iz kojih treba izvući tačne informacije. Ne zaboravimo da osnovna sredstva podliježu amortizaciji, koja spada u troškove, te je stoga i važnost pravovremenog i tačnog izvještavanja o stanju osnovnih sredstava veoma važno. 

    Kako bi se troškovi same inventure umanjili, u duhu informatizacije, tržište IT rješenja ponudilo je razna rješenja automatizacije popisa osnovnih sredstava, gdje su se rješenja koja koriste bar-kod pokazala kao najbolja i najefikasnija. Špica je lider na ovom tržištu obzirom da u svom portfiliju nudi rješenja kojima ne samo da možete uraditi popis osnovnih sredstava nego i voditi osnovna sredstva, praviti različite izvještaje, centralizovati podatke sa više lokacija, izvoziti podatke u vaš ERP i još mnogo toga. 

    Pridružite se stručnjacima iz svog područja, razmijenite mišljenja i iskustva i pritom dobijte korisne informacije i primjere dobre prakse. 

    PROGRAM:

    • 10.30 - 11-00 - registracija
    • 11.00 - 12.00 - Zakonski i praktični aspekt vođenja i popisa osnovnih sredstava - UNIJA računovodstvena kuća d.o.o.
    • 12.00 - 12.30 - Frontman FIND - Špica team
    • 12.30 - 13.00 - Frontman Assets - Špica team
    • 13.00 - 13.45 - Kako nam je bar kod pomogao kod inventure? - Centralna banka BiH
  • Prijave

    Za prijavu na konferenciju molimo vas da ispunite obrazac ispod. Za više informacija dostupni smo na: hilmija.arnautovic@spica.com

    Prijavite se ovdje
  • Veselimo se vašem dolasku!

     Više informacija na hilmija.arnautovic@spica.com